nieobowiazkowe zajecia szkolne

nieobowiazkowe zajecia szkolne

2. Oszacowanie Umiejętności i Sądząc odpowiedzi za rozsądny. Od czasu wprowadzenia w kalkulatorze w klasie w 1970 roku, byłem świadkiem znaczny spadek zdolności studentów i dorosłych w celu oszacowania odpowiedzi. Studenci będą chwycić kalkulatora, nawet gdy nie są krótkie kawałki, które zajmuje mniej czasu niż sięgać po kalkulator. Studenci też zawsze ufać, że ich Kalkulator pochodzące Odpowiedź jest dokładne. Nie wierzą oni mogli być winni GIGO – garbage in, garbage out. Tak uważają umiejętności szacowania jak niepotrzebna.

Ponieważ żyjemy w dobie komputerów, zawsze będziemy mieć urządzenia dające nam odpowiedzi, mamy nadzieję są dokładne. Dokładne umiejętności obliczeniowe naprawdę nie są tak ważne jak kiedyś; ale zawsze musimy mieć świadomość GIGO. Kalkulatorem i komputerem odpowiedzi są tylko tak dobre, jak informacje dostarczone. Każda osoba musi nauczyć się szybko i łatwo umiejętności szacowania tak, że zanim maszyna daje odpowiedź, już myśli o tym, co przybliżoną odpowiedź powinna być. Niezbędna jest umiejętność oceny komputerowe / kalkulatora generowane odpowiedzi za uzasadnione staje się krytyczna!

nieobowiazkowe zajecia szkolne

3. Logika i statystyki do oceny propagandy. Staje się coraz bardziej prawdziwe, że nasz świat – nie tylko w naszym kraju – jest rządzone przez rządy, bankowości BIG BIG i wielkiego biznesu. Podmioty te mają żywotny interes w pomieszczeniach o ograniczonej edukacji. Wykształceni ludzie są o wiele trudniejsze do manipulowania i sterowania.

nieobowiazkowe zajecia szkolne

Aby uniknąć manipulacji słowami, wszyscy potrzebujemy raczej szkolenie szczegółowo w logice – czyli zrozumienie sposobu oceny sprawozdań za prawdziwe lub fałszywe i ważne lub nieważne. Politycy stają się mistrzami w manipulowaniu prawdę ze sprawozdań, które są nieważne; ale dlatego, że tak mało osób wzięły kurs logiki, nie ma nikogo, wzywając ich na oszustwa.

– autor artykułu